Haemme toimistotyöntekijää määräaikaiseen työsuhteeseen

Tehtäviisi tulee kuulumaan mm. asiakaspalvelutehtäviä, kuormien vaakomisia, romutuspoistoja, asiakkaiden käteismaksuja, osto- ja myyntilaskujen käsittelyä sekä muita päivittäisiä toimistomme rutiineja. Jos sinulla on aikaisempaa kokemusta vientiasiakirjojen laatimisesta, meillä löytyy siihenkin käyttöä.

Kuten huomaat, toimistotyöntekijän toimenkuva on hyvinkin monipuolinen ja sitä on mahdollista muokata kiinnostuksesi sekä vahvuuksiesi mukaan.

Tehtävässä onnistumiseen toivomme sinulta

  • aikaisempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
  • tietokoneosaamista
  • reipasta asiakaspalveluasennetta ja asiakaslähtöisyyttä
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja oma-aloitteellisuutta
  • tarkkuutta ja huolellisuutta
  • suomen ja englannin kielen hyvää taitoa.

Lisäksi arvostamme huumorintajua sekä maalaisjärkeä.

Tehtävä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus alustavasti 2025 vuoden loppuun asti.

Pyydämme CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 4.8.2024 os. rekry@romukeinanen.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Jouko Komulainen (puh. 050 5647411) to 11.7. klo 9-12, to 18.7. klo 9-12 ja ke 24.7. klo 9-16.

Huomioithan, että haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti, kun sopiva tekijä löytyy.